منم ۳۱تیرم
برا من 18 تیر زده شاید زودتر شاید دیرتر
من 28 تیر
من ۳۰ تیرم
من😂🖐️
ولی سزارین هستم زودتر میشه
من ۲۷ تیر
۲۰ مردادم
واسه من هم زده 9 مرداد
منو ۱۰ مرداد زدن ولی خب چون سزارینم قطعا زودتر میشه
مگه تاریخ زایمان ثابته آخه برای من هردفه یه چی گفتن سونوی قلب تاریخ شونزدهم شهریور زد که با پریودم یکیه بعد رفتم سونوی آن تی اون زد چهارده شهریور بعد رفتم انومالی زد دوازده شهریور 🤣
من احتمالا بیوفتم آخرای تیر
سزارینم و ۳۸ هفته ام، ۲۸ ام تموم میشه
من زده 1 مرداد اما احتمالا میشه آخرای تیرماه
منم از ۳۰ تیر تا ۷ مرداد
من ده مرداد زده ولی فک کنم اخر تیر بدنیا بیاد ن؟
به منم گفته از ۳۱ تیر تا ۷ مرداد
من ۲۸ تیرگفته
طبیعی زایمان میکنید ؟
من😊😊😊
من✌🏻😁
ولی فک میکنم زودتر از ۳۱ تیر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.