خانما کیا تاریخ زایمانشون 15بهمن

۷ پاسخ

منم ۱۵بهمن. ولی چرا هفته ت با من یکی نیس

مال من20بهمن ولی سزارینم زودتر میشه

تاریخ تولد من🥹😂

۴ بهمن
ولی فکر کنم دی ماهی بشه

واسه من ۱۶ بهمن زدن

زایمان منو انتی زده ۸فروردین ب نظرت همون موقع بدنیا میاد یا اسفند؟

واسه من ۱۴ بهمن

سوال های مرتبط

مامان پسرم🐤💙 مامان پسرم🐤💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه ها🩷🩷💙 مامان جوجه ها🩷🩷💙 ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری