۱۱ پاسخ

‌منو ۱۲ دی زده😍

من 7 دی 🥰

22 دی زده ولی زودتر میشه

من یکی ۸ دی یکی ۶ دی حالا نمیدونم کدوم یکی درسته

من زده ۲۱ دی ولی چون سزارینی هستم زودتر همون ۱۰،۱۱ برمیدارن

منم ده دی زده

من ۱۱ دی بود اول الان ۹ دی شده

من 11دی

من ۸دی

منو زده 10دی

من ۱۷ دی زده ولی چون سزارینم همون ۱۰ دی میشه

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان پسرم🐤💙 مامان پسرم🐤💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی