من ۷ تیر زده
منم 11 تیر زده طبق ان تی
من پنج تیر
من ۶ تیرم ولی خب سزارینیم
من با زایمان طبیعی
من ۲۲تیر زده زایمانمو ولی این فکر کنم طبیعیه شاید بشه ۱۰یا ۱۵تیر برا سزارین
من 5 تیر هستم طبق پریودی. انتی زد یکم تیر. سزارین هستم ولی دوست دارم اجازه بده حداقل تا یک تیر برسم زود تاریخ عمل نزنه
من .ولی چون سزارینی هستم زودتر آخر خرداد زایمانم میکنه
عزیزم هم هفته منی تقریبا ۷ تیر نیس ۲۴ خرداد تا یکم تیره زایمانمون مونده به سزارین و طبیعیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.