کیا زایمانشون ۷ تیر میشه بیاید درخواست بدیم همو داشته باشیم

۹ پاسخ

من ۷ تیر زده

منم 11 تیر زده طبق ان تی

من پنج تیر

من ۶ تیرم ولی خب سزارینیم

من با زایمان طبیعی

من ۲۲تیر زده زایمانمو ولی این فکر کنم طبیعیه شاید بشه ۱۰یا ۱۵تیر برا سزارین

من 5 تیر هستم طبق پریودی. انتی زد یکم تیر. سزارین هستم ولی دوست دارم اجازه بده حداقل تا یک تیر برسم زود تاریخ عمل نزنه

من .‌ولی چون سزارینی هستم زودتر آخر خرداد زایمانم میکنه

عزیزم هم هفته منی تقریبا ۷ تیر نیس ۲۴ خرداد تا یکم تیره زایمانمون مونده به سزارین و طبیعیش

سوال های مرتبط

مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری