درسته ذخیره تخمدانت کمه ولی اگ شرایطشو داری باردار شو چون خیلی اذیت میشی از یه ور خرج خیلی گرونه ب همهچیش فک کن
من طبیعی زایمان کرد بعد ۴ماه باز حامله شدم خودم میخاستم
خاله هسرم هم ذخیره تخمکش کم بود البته اون دیر ازدواج کرده بود و سنش بالا بود بچه اولش که 5ماهش بود باردار شد الانم بچه دومش 18 ماهشه
من دخترم ۷ ماهش بود حامله شدم
من ذخیرهام کمه صددرصد پسرم بدنیا اومد یکم ریکاوری شدم دوباره اقدام میکنم
من کابوسمه😑😑
میگن بعد زایمان خیلی حواستون باشه خیلی جدیتر جلوگیری کنید چون بدن کاملا آمادست برای بارداری
من بعد ١٨ ماه😅
تا یه جایی پدرت در میاد ولی از یه جایی به بعد با هم بزرگ میشن راحت میشی
هم خوبه هم بد
باهم بزرگ میشن
اما دهن مادر واقعا سرویسه
وایی خیلی بده🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.