مامانا کیا بعد زایمانشون تو ۷ . ۸ ماه دوباره حامله شدن؟

۱۰ پاسخ

درسته ذخیره تخمدانت کمه ولی اگ شرایطشو داری باردار شو چون خیلی اذیت میشی از یه ور خرج خیلی گرونه ب همه‌چیش فک کن

من طبیعی زایمان کرد بعد ۴ماه باز حامله شدم خودم میخاستم

خاله هسرم هم ذخیره تخمکش کم بود البته اون دیر ازدواج کرده بود و سنش بالا بود بچه اولش که 5ماهش بود باردار شد الانم بچه دومش 18 ماهشه

من دخترم ۷ ماهش بود حامله شدم

من ذخیره‌ام کمه صددرصد پسرم بدنیا اومد یکم ریکاوری شدم دوباره اقدام میکنم

من کابوسمه😑😑
میگن بعد زایمان خیلی حواستون باشه خیلی جدی‌تر جلوگیری کنید چون بدن کاملا آمادست برای بارداری

من بعد ١٨ ماه😅

تا یه جایی پدرت در میاد ولی از یه جایی به بعد با هم بزرگ میشن راحت میشی

هم خوبه هم بد
باهم بزرگ میشن
اما دهن مادر واقعا سرویسه

وایی خیلی بده🫤

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان نیلای ونویان مامان نیلای ونویان ۴ ماهگی
مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۶ ماهگی