سلام مامانا کیا زایمانشون انشاالله تیرماهه

۲۶ پاسخ

من



25تیر زده

من ۱۳ تیر 🤭

سلامت باشین همینطورشما

۱۵ تیر

برا من ۷ ام زده ولی من سزارینی هستم

من🤞🏻
۲۰ تیر

29تیر برام زده سزار ینی هستم احتمالا اواسط تیر زایمانم بشه

من شاید 1تیر باشم 😍

من برا طبیعی زده7مرداد ولی سزارین میکنم اخرا تیر میشه

من ان شا الله اخرای تیر یا اوایل مرداد

انشالله همه ی باردارن به خیروسلامتی زایمان کنن

من ۸ تیر 🤲

من🥰🤩😍

من 20تیر

خانوما اگ دوسداشتید هم هفته با هم گروه دارم روبیکا دعوتتون کنم
FtmekArimikhah
ایدیمه

منننننن😍🥺
24/4

من ۳ مرداد زده ولی میوفته آخر تیر

من ۱۴ تیر

برای من ۵/۴ زده ولی خب مسلما زودتر از اینا زمان زایمانم میشه
هنوز نرفتم دکتر بهم تاریخ بده

من اخرتیرم

۱۴ تیر

منم تیر ماهم سزارینی

۲۴تیر

من آخر تیر

من ۲۴ ولی خو سزارینی حدودای ۱۰اینا میشه

من🤚

سوال های مرتبط

مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۷ ماهگی
مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۶ ماهگی
مامان پسرم🐤💙 مامان پسرم🐤💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد