من
25تیر زده
من ۱۳ تیر 🤭
سلامت باشین همینطورشما
۱۵ تیر
برا من ۷ ام زده ولی من سزارینی هستم
من🤞🏻
۲۰ تیر
29تیر برام زده سزار ینی هستم احتمالا اواسط تیر زایمانم بشه
من شاید 1تیر باشم 😍
من برا طبیعی زده7مرداد ولی سزارین میکنم اخرا تیر میشه
من ان شا الله اخرای تیر یا اوایل مرداد
انشالله همه ی باردارن به خیروسلامتی زایمان کنن
من ۸ تیر 🤲
من🥰🤩😍
من 20تیر
خانوما اگ دوسداشتید هم هفته با هم گروه دارم روبیکا دعوتتون کنم
FtmekArimikhah
ایدیمه
منننننن😍🥺
24/4
من ۳ مرداد زده ولی میوفته آخر تیر
من ۱۴ تیر
برای من ۵/۴ زده ولی خب مسلما زودتر از اینا زمان زایمانم میشه
هنوز نرفتم دکتر بهم تاریخ بده
من اخرتیرم
۱۴ تیر
منم تیر ماهم سزارینی
۲۴تیر
من آخر تیر
من ۲۴ ولی خو سزارینی حدودای ۱۰اینا میشه
من🤚
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.