۱۹ پاسخ

منم بیست تیره باورم نمیشه اینقدر نزدیکه

من ۱۹م تیر زده ولی خب میخوام سزارین کنم اوایل میشه

واس من ۲۶ تیر
خدا کنع این دوماهیی به خوبی و خوشی بگذره

برا من ۱تیر

برا ما ک دیر میگزره تا تیر کلی راهه خواهر

من 1تیر

منم 20تیر تاریخ زایمانمه بر اساس سنو و گهواره

من من😍
بم گفت ۲۲ تیر nt

من6تیرزایمانم طبیعی

من ۱۲ تیرم سزارین هستم میشهد۳۰ خرداد

من 18تیر 40هفته زده ولی میگن دختر توی38هفته بدنیامیاد

خیلیییییییی زودمیگذره انگار همین دیروز بود تستم مثبت شد 😂🤦🏻‍♀️☹️من ۲۸تیر ازااولین سونوم تااخریش زده

منم همین حدوداس زایمانم

سنو رشد دادی

منم تیر 20

من

من اگر سزارین بشم احتمالا ۱۰ تا ۱۵ 🥲

خداروشکر که استراحت مطلق نیستی وگرنه دعا میکردی زودتر بگذره این روزا

من😬.

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان پسرم🐤💙 مامان پسرم🐤💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری