منم بیست تیره باورم نمیشه اینقدر نزدیکه
من ۱۹م تیر زده ولی خب میخوام سزارین کنم اوایل میشه
واس من ۲۶ تیر
خدا کنع این دوماهیی به خوبی و خوشی بگذره
برا من ۱تیر
برا ما ک دیر میگزره تا تیر کلی راهه خواهر
من 1تیر
منم 20تیر تاریخ زایمانمه بر اساس سنو و گهواره
من من😍
بم گفت ۲۲ تیر nt
من6تیرزایمانم طبیعی
من ۱۲ تیرم سزارین هستم میشهد۳۰ خرداد
من 18تیر 40هفته زده ولی میگن دختر توی38هفته بدنیامیاد
خیلیییییییی زودمیگذره انگار همین دیروز بود تستم مثبت شد 😂🤦🏻♀️☹️من ۲۸تیر ازااولین سونوم تااخریش زده
منم همین حدوداس زایمانم
سنو رشد دادی
منم تیر 20
من
من اگر سزارین بشم احتمالا ۱۰ تا ۱۵ 🥲
خداروشکر که استراحت مطلق نیستی وگرنه دعا میکردی زودتر بگذره این روزا
من😬.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.