۳۴ پاسخ

من سزارینم گفت ۱۰ تیر

منم اخرای تیر میشه

من16تیر

منم ۲۲ تیرم البته طبیعی رو زده ۲۲ حالا ببینم سز میشم یا نه

منم تا ۱۰تاریخ زایمانمه😍

منم 13 تیر هستم اگه طبیعی باشه سزارین باشه زودتر

1 تیر انشالله

منم فکر کنم ۱۴/۱۵ تیر زایمانم باشه 🥹❤️

۱۲تیر

منم 4 تیر

منم ۱۰ یا ۱۱ تیر.

من طبیعی ۲۰تیر زده
سزارینم دکترم میگه ۱۰تیر ولی خودم میخام ۵تیر باشه

من۳۱تیر

من6تیر

سزارین ۱۴ تیر

منم تیرم ان شاالله فکرکنم آخرای تیربشم

منم طبیعی هشت تیر زده
ولی ان شاالله ۲۸خردادمیرم سزارین

منم تیره احتمالا ۴ ۵ تیر
تاریخ طبیعی ۱۹ هم تیر هستم

من ۲۲تیر طبیعی ولی سزارینی هستم هنوز تاریخ نداده دکترم

من ۴۰ هفته تمام گفته ۲ تیر

گفته ۱۷ تیر

من ۱۵تیر دکار گفته ولی خیلی دوست دارم آخر خرداد دنیا بیاد

من طبیعی ۱۲ تیر ولی میخام سز بشم فک کنم بشه ۳ تیر

منم تیرماهی هستم
اخرای تیر

من دو تیر😅🥰

ب من گفته ۱۶ کاش زودی بگذره🥲

منم تیرم اما دکترم هنوز تاریخ نداده بهم دقیق

منم 12 تیر زده
ولی امروز دکترم گف ب تیر ماه نمیرسی همین اخر خرداد میشه

من ۳۰ تیر انشالله یک هفته زودتر ببینم پسر قشنگمو

من طبیعی هستم، منتظریم ببینیم دختر کی‌ تصمیم میگیره بیاد. منم آخرین تاریخی که سونو داده برای۹ تیر هست.

من ۳تیر زده زایمان طبیعی دگ نمدونم🥲

منم تیرم ۳۰تیر زده ولی چون سزم میشه وسط تیر ازاینورم فشار خون دارم شابد زودترم بشه

منم ۱۳ تیر زده
ولی از الان درد دارم
و همش خیس میشم

منم تیر ماهم احتما ۱۰یا ۱۵تیر سزارینم

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد