سلام کیا تاریخ زایمانشون ۳ تیر هست

۵ پاسخ

منم زده ۳ تیر ولی فک نکنم برسونم تا اون موقع

من طبیعی۹تیر ولی سزارین زودتره

من تولد خودم ۳ تیره 🥰🥰

من ۲تیر

من . ولی فک کنم زودتر بشه

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان بنین کوچولو 🐣 مامان بنین کوچولو 🐣 ۱ ماهگی