من من
۳تیرمن تو ۹ماه میرم کاش زودتر بگذرهه🥺
طبق انتی 14تیر
ولی طبق آخرین سونو زده 3تیر
اگه بخوام رو سنو انتی بگم برام ۳تیر زده ولی اخرین سنو ک دادم داخل ۳۰ هفته زده ۷تیر و دیگه سنو نرفتم
طبق انتی من دوم تیر زایمانمه
دکتر به من گفت یکم دوم تیر
دکتر به من نامه داده برای ۶تیر بستری ۷تیر عمل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.