خانوما کیا زایمانشون ۳ تیر میفته ؟ تاسوعاست

۷ پاسخ

من من

۳تیرمن تو ۹ماه میرم کاش زودتر بگذرهه🥺

طبق انتی 14تیر
ولی طبق آخرین سونو زده 3تیر

اگه بخوام رو سنو انتی بگم برام ۳تیر زده ولی اخرین سنو ک دادم داخل ۳۰ هفته زده ۷تیر و دیگه سنو نرفتم

طبق انتی من دوم تیر زایمانمه

دکتر به من گفت یکم دوم تیر

دکتر به من نامه داده برای ۶تیر بستری ۷تیر عمل

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی