سلام خانوما🥰
کیا وقت زایمانشون ۲۰ بهمنه؟

۲۳ پاسخ

من ۱۷ تا ۲۰ بهمن

من ۱۰ بهمن

من‌عزیزم‌

من هفته بعد میرم سونوگرافی فرداش با سونو برم پیش دکترم بهم نوبت میده
چه زود ب شما نوبت زایمان دادن

سزارین نامه زده 6بهمن

👏👏👏👏

یعنی دکترتون نامه داده از الان؟دکتر من همش میگه زوده 🥲

من طبیعی ۲۰بهمنم ولی سز میشم ۱۱بهمن

بچم انقلابیه 😂

22 بهمن

من سزارینم 23بهمن.

من ۱۸ بهمنم

من داخل گهواره زده ۲۲بهمن

من 25بهمن

منم 20 زده تاریخو ولی زودتر زایمان میکنم

من 20 بهمن 🥺

سلام من20بهمن هستم

من ۱۱بهمن

من ۲۱ بهمن

من ۲۰ بهمنم ولی چون سزارین میخوام ۱۰

من ۲۴بهمن

۲۱بهمن

من ۲۴بهمن زدن برام

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان د‌‌رنیکا 🩷 مامان د‌‌رنیکا 🩷 ۲ ماهگی
مامان یاشار😍💙 مامان یاشار😍💙 ۷ ماهگی
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد