ایشالا همگی زایمان خوبی داشته باشین این جنگ لعنتی هم تموم شده
من 19 فروردین
منم احتمالا همون موقع باشع
تاربخ نداده بهم
منم 15و 20زده ولی زایمان زودرس دارم دیگ نمیدونم
من
من ۲۲ فروردین هست ولی با دکترم صحبت کردم برای ۱۰ فروردین به امید خدا
واسه من ۲۰ فروردین زده
من ۲۰ فروردین، سزارین اختیاری، انشالله اگه شرایط سبز بشه
من بین ۲۳ تا ۲۷ ام سزارین
من ۲۵ فروردین
دکتر به من گفت احتمالا تاریخ زایمانتو ۲۵ فروردین میزنم
من ۲۰ یا ۲۳ فروردین
من ۲۹ فروردینم
منم بین ۲۰ تا۲۷ هستم سزارین
بستگی داره طبیعی باشی یا سزارین ??
من ۲۴ فروردین برام زده سونو
من ۲۴
من ۲۵ م
من ۲۵هستم گلم
من ۲۲ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.