کیا زایمانشون ۲۰-۲۵فروردینه ؟

۲۰ پاسخ

ایشالا همگی زایمان خوبی داشته باشین این جنگ لعنتی هم تموم شده

من 19 فروردین

منم احتمالا همون موقع باشع
تاربخ نداده بهم

منم 15و 20زده ولی زایمان زودرس دارم دیگ نمیدونم

من

من ۲۲ فروردین هست ولی با دکترم صحبت کردم برای ۱۰ فروردین به امید خدا

واسه من ۲۰ فروردین زده

من ۲۰ فروردین، سزارین اختیاری، انشالله اگه شرایط سبز بشه

من بین ۲۳ تا ۲۷ ام سزارین

من ۲۵ فروردین

دکتر به من گفت احتمالا تاریخ زایمانتو ۲۵ فروردین میزنم

من ۲۰ یا ۲۳ فروردین

من ۲۹ فروردینم

منم بین ۲۰ تا۲۷ هستم سزارین

بستگی داره طبیعی باشی یا سزارین ??

من ۲۴ فروردین برام زده سونو

من ۲۴

من ۲۵ م

من ۲۵هستم گلم

من ۲۲ام

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۴ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی