کیا زایمانشون ۳دی هست

۱۱ پاسخ

منم‌احتمالا همون موقع ها میشع

من ۹دی ام

من ۴۰ هفته کامل ۳ دی ولی خودم فک میکنم تا آخرای آذر زایمان کنم

من ۵م😁

برای منم طبیعی زده ۳دی ایشالله که بتونم طبیعی😥

من طبیعی ۱۰ دی تو گهواره زده
دکترم میگه ۱۳ دی
دوست دارم بیفته ۱۳ دی ولادت امام علی هم هست 😍

سزارین ام

من انتی ۶ دی زده
شما طبیعی هستین؟

من ۸دی ام

من طبیعی ۱۰ دی ام ... سزارینم میشه اواخر آذر

من💓💓

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۸ ماهگی
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۵ ماهگی
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۴ ماهگی