من سزارین اجباریم
طبیعی🤦🏻♀️
من سز دومی ام
سزارین سوم ✋🏻
من طبیعیم استرس شدید دارم
نمیدونم چ مرگمه
استرس زایمان نه ها
استرس مملکت که خدایی نکرده باز بد نشه
سزارین اختیاری
منطبیعی دوس دارم ولی هنوز معلوم نیست بتونم یا نه
من سزارین دوم
من دلم میخواد طبیعی باشم ولی فعلا بریچ هست
سزارین بچه دوم
من طبیعیم
من سزارینم
من طبیعی😩
سزارینم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.