کیا زایمانشون طبیعیه کیا سزاربن؟؟

۱۴ پاسخ

من سزارین اجباریم

طبیعی🤦🏻‍♀️

من سز دومی ام

سزارین سوم ✋🏻

من طبیعیم استرس شدید دارم
نمیدونم چ مرگمه
استرس زایمان نه ها
استرس مملکت که خدایی نکرده باز بد نشه

سزارین اختیاری

من‌طبیعی دوس دارم ولی هنوز معلوم نیست بتونم یا نه

من سزارین دوم

من دلم میخواد طبیعی باشم ولی فعلا بریچ هست

سزارین بچه دوم

من طبیعیم

من سزارینم

من طبیعی😩

سزارینم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۴ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان د‌‌رنیکا 🩷 مامان د‌‌رنیکا 🩷 ۲ ماهگی
مامان متین مامان متین ۸ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۳ ماهگی