کیا برا زایمانشون رنگ میزارن

۷ پاسخ

من سی و هشت هفته و دوروز رفتم موهامو هایلایت کردم دکترم گفت ایرادی نداره

من دوست دارم بزارم اما بعد از عید عروسی پسرخالمه
نمیدونم چکار کنم میترسم اونوقت موهام چند رنگ بشه
از ژرفی میگم بچم گناه داره به یمن ورودش به دنیا کاری نکنم😂😂😂

من آرایشگاه نمیرم،رنگ روشن نمیکنم که مجبورشم زیاد بشینم وبوی موادمختلف رنگ آرایشگاه اذیتم کنه،رنگ قهوه ای موهای خودم.خواهرم توخونه رنگ میکنه که هم بتونم فضا رو مساعد کنم برای نفس کشیدنم،وهم بتونم هر مدلی میخوام بشینم چون لگنم شدید درد داره نمیتونم چند ساعت سیخ بشینم تو آرایشگاه

من میزارم.البته فردا میشم ۳۸ هفته.بعدتموم شدن ۳۸ رنگ میکنم

بمونه واسه عید
چیزی به عید نمونده اون موقع می‌زارم

من تاحالا رنگ‌نکردم
خیلی دلم‌میخواست برا زایمان رنگ‌کنم‌ولی همه میگن‌نکن یهو تغییر میکنی نمیتونی باش کنار بیایی 🥲

من میذارم ولی موندم کی برم بزارم باید با دکترم حرف بزنم

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۴ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان د‌‌رنیکا 🩷 مامان د‌‌رنیکا 🩷 ۲ ماهگی
مامان متین مامان متین ۸ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی