۱۵ پاسخ

من ۴ روز مونده

من ۱۵ روز

منم هفته دیگه سزارین دارم مثل فردا🥹💗

منم اگرمیموندم ۱۵روزه دیگه وقته زایمانم بود

من ۹روز مونده

من ده روز دیگه ان شالله

من شنبه انشاالله اگه طاقت بیارم

من اگر میموندم ۳روز دیگ زایمانم بود 😂

یعنی شانس آوردم اورژانسی سز شدم وگرنه تا موعدش برسه من سکته میکردم

من ۶روز 🥹

من پس فردا🥲

من فک کنم ۷روز دیگه
به احتمال زیاد

من ۲۴روز دیگ🥲از ترسو استرس دارم میمیرم

من هفته دیگه سه شنبه نوبت دارم

منی ک زاییدم وگرنه الان ۳۸ هفته بودم🥺😅

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری