۹ پاسخ

سلام منم دوروز دیگ زایمانمه ۲۸ مهر خیلی استرس دارم

بسلامتی زایمان کنی عزیزم🥰
با اینکه سزارینو دوست ندارم ولی ی خوبیش اینه میدونی کی قراره زایمان کنی و همه چیز اماده و اکیه 😁👌🏼

منم امروز سزارین میشم برای منم دعا کنید وزن بچم کمه

من چند ساعت دیگه مونده🥹🥹

دعا کن بچه منم سالم به دنیا بیاد با خودم بیارمش سلامت خونه

به امید خداااا❤️❤️❤️

انشالا عزیزم برا منم دعا کن زود بگذره

به سلامتی بغل بگیریش

ایشالا به دلی خوش تنی سالم

سوال های مرتبط

مامان فندق خان🫧💛 مامان فندق خان🫧💛 ۶ ماهگی
مامان ریحانه 👶🏻💖 مامان ریحانه 👶🏻💖 ۷ ماهگی
مامان کارن🥹👼🏻💖 مامان کارن🥹👼🏻💖 هفته سی‌ونهم بارداری