کیا ۲۵ آذره زایمانشون

۹ پاسخ

واسه من۳۰ولی فک کنم همون۲۵زایمان کنم

به من تاریخ نداده ولی گفته آخرای آذر

من ۲۰ آذرم

من یااخرآبان یااولای آذر سزارین

منم ۱۳ آذره

برامن زده۲۳آذر ولی میخام سزارین بشم زودترمیشه

من 30 آذرم ولی میدونم زودتر میاد

برامن زده۲۸اذر اگ سزارین بخام زودترمیشع فک کنم

من
ولی 25 اذر میشه 40 هفته
که تا اون موقع بچه بدنیا میاد

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان نورا💗 مامان نورا💗 ۶ ماهگی
مامان پسرم🐤💙 مامان پسرم🐤💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری