من 25.26شهریورمم😂😂💗
واس منم زده 22مرداد اخ خیلی گرم میشه هوا🤦🏽♀️
منم ۲۵مردادم ولی دوس دارم ۱۹ام با تولد شوهرم بشه🌱
منم واسه ۲۴یا ۲۵مردادم دکترم بخاطر اینکه خیلی دارم اذیت میشم دکترم گفت از ۳۷ هفته میتونم سزارینت کنم سزارین سومم انگار از ۷مرداد به بعد بهم نامه میده انشالا که همینطور باشه و مشکلی پیش نیاد
برا من زده ۷ شهریور ولی چون سزارین هستم آخر مرداد میشه فک کنم
من گهواره زده ۷شهریور
انتی هم همونه.دکترم گف اگ سزارین باشی اخرای مردادمیش همون تاریخ شمافک کنم
برای من ۲۵ مرداد هست اما چون سزارینم دکترم گفت ۳۸ هفته زایمان میتونی کنی 😁
منم ۲۴ مرداد زده، دیگه نمیگذره لحظه ها برام
برا من زده ۲۶ مرداد
هنوز خیلی مونده
منم انشاءالله ۲۵ مرداد
من زده ۲۷ ام
من 20ام ولی دکتر گفت اخر تیر زایمان میکنی
من ۲۶ مردادم. خیلی دیرررررر میگذره🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.