۱۳ پاسخ

من 25.26شهریورمم😂😂💗

واس منم زده 22مرداد اخ خیلی گرم میشه هوا🤦🏽‍♀️

منم ۲۵مردادم ولی دوس دارم ۱۹ام با تولد شوهرم بشه🌱

منم واسه ۲۴یا ۲۵مردادم دکترم بخاطر اینکه خیلی دارم اذیت میشم دکترم گفت از ۳۷ هفته میتونم سزارینت کنم سزارین سومم انگار از ۷مرداد به بعد بهم نامه میده انشالا که همینطور باشه و مشکلی پیش نیاد

برا من زده ۷ شهریور ولی چون سزارین هستم آخر مرداد میشه فک کنم

من گهواره زده ۷شهریور
انتی هم همونه.دکترم گف اگ سزارین باشی اخرای مردادمیش همون تاریخ شمافک کنم

برای من ۲۵ مرداد هست اما چون سزارینم دکترم گفت ۳۸ هفته زایمان میتونی کنی 😁

منم ۲۴ مرداد زده، دیگه نمیگذره لحظه ها برام

برا من زده ۲۶ مرداد
هنوز خیلی مونده

منم انشاءالله ۲۵ مرداد

من زده ۲۷ ام

من 20ام ولی دکتر گفت اخر تیر زایمان می‌کنی

من ۲۶ مردادم. خیلی دیرررررر می‌گذره🫠

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۶ ماهگی
مامان پانیذ و تودلی مامان پانیذ و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری