دقیقا مثل منی ، منم انتی زده ۲۳ مرداد ولی همیشه جلوتر میفته , سزارین باشی دکتر تاریخ میده بهت طبیعی هم باشی ۳۸ هفته اکثرا به دنیا میاد
الهی چشم ببندیم مرداد بیاد نی نیمون تو بفلمون باشه🤩🤩🤩
برا من زده ٢٠ مرداد ولي تاريخ زايمانم ٦ تا ١٠ مرداد ميشه
طبق تاریخ پریودی میشه ۴۰ هفته
برا من ۲۱ مرداد زده که میشه ۹ ماه و ۱۰ روز
حاملکی ۹ماه و ۱۰روزه
تاربخ طبیعیو زده ۹ ماه و ۱۰ روزه که میفته تو اغاز ماه دهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.