چرا تاریخ زایمانم تو گهواره ۲۳ مرداد زده ک میشه ۱۰ ماه ؟

۷ پاسخ

دقیقا مثل منی ، منم انتی زده ۲۳ مرداد ولی همیشه جلوتر میفته , سزارین باشی دکتر تاریخ میده بهت طبیعی هم باشی ۳۸ هفته اکثرا به دنیا میاد

الهی چشم ببندیم مرداد بیاد نی نیمون تو بفلمون باشه🤩🤩🤩

برا من زده ٢٠ مرداد ولي تاريخ زايمانم ٦ تا ١٠ مرداد ميشه

طبق تاریخ پریودی میشه ۴۰ هفته

برا من ۲۱ مرداد زده که میشه ۹ ماه و ۱۰ روز

حاملکی ۹ماه و ۱۰روزه

تاربخ طبیعیو زده ۹ ماه و ۱۰ روزه که میفته تو اغاز ماه دهم

سوال های مرتبط