مامانا کیا زایمانشون اردیبهشت ماهه

۱۴ پاسخ

منم اردیبهشت چون دوقلو دارم سزارینم وگرنه طبیعی زده اول برج ۳

من اردیبهشتم

منم اردیبهشتم

من 8اردیبهشت انشالله

من ۲۹ اردیبهشت ک سزازینم ده روز زودتر

مممنننن

منم اردیبهشتم😍

من اردیبهشتم🥰عاشق این ماهم

یا اخر اردیبهشتم یا اول خرداد

من ۳۰ اردیبهشت زده

منم اول اردیبهشتم تاریخ هایی ک خورده از ۸ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت بازم فروردین برم دکتر ببینم دقیق کی میشه

منم اردیبهشتم انشالله ولی هنوز دکترم نگفته کی دقیق سزارین هستم ده روز تا دو هفته جلوتر از گهواره میشم اینجا میگه بیستم ولی زودتر میشه

من اوایل اردیبهشت که میوفته تو فروردین

من اردیبهشتم😋

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۶ ماهگی
مامان نورا💗 مامان نورا💗 ۶ ماهگی
مامان پسرم🐤💙 مامان پسرم🐤💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها🩷🩷💙 مامان جوجه ها🩷🩷💙 ۲ سالگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی