سلام مامانا کیا زایمانشون اسفند 😍😘

۲۴ پاسخ

من🧸🙋🏻‍♀️

من اسفندم

من اگه خدا بخواد اسفند بوفتم عالی میشه

سلام عزیزم چیکار کردی با همسرت

من اسفندم

من اسفندم

منم اسفندم ولی چون سزارینم احتمالا اخربهمن یا اول اسفند

من😁

من 🙋🏻

من .،،

وای خوش ب حالتون. برای منم دعا کنید

منم اسفندیم

من عزیزم 🥹

منم اسفندم

من.

منم احتمالا ۲۰ اسفند

منم اسفندیم

من بهمن

من ..سزارینم

من 🥰

من دکترم از ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند بهم گفته منتظر باشم دیگه نمیدونم کدوم ور ماه میوفته 😁🥲

😮‍💨از کجا باید فهمید کی هست دکترم چیزی نگفته .سفالیک هستم

من.

بنده.

سوال های مرتبط

مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان پسرم🐤💙 مامان پسرم🐤💙 هفته سی‌وهشتم بارداری