۶ پاسخ

زینک هم برا بدن لازمه،مگه چقدر میخای بهش بدی یدوره بخوره خوبه

عزیزم منم تحت نظر دکتر فوق تخصص مولتی زینک دار میدم الان ماهه چهارمه.مطمئن باش بیخطره اینجا گاها دهن به دهن حرفایی میچرخه که درست نیست

نه بابا چیزی نمیشه

واسه چی خوبه

چندخریدی

زینکش خیلیییی کمه اصلا عیبی نداره

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری ۳ سالگی