۳ پاسخ

اگه جیغ بنفش میکشه یعنی یعنی ناراحته عصبانیه علتش رو پیدا کن که تکرارش نکن

طبیعیه میخوان حرف بزنن اونجوری صداشونو کشف میکنن

سلام طبیعی پسرم جیغ اونم یکسره باخودش ساکت میشه یانازش میکنم آروم میشه

سوال های مرتبط