یعنی کسی تاحالا ای یو ای نکرده🤔🤔

۴ پاسخ

من یکبار اسفندماه انجام دادم مثبت شدم خداروشکر

من انجام دادم

من کردم ولی منفی شد.
اره طبیعیه تا چند روز حالت شدید پریودی داشتم

چرا عزیزم من کردم ولی منفی شد

سوال های مرتبط

پنج قلوها😍 پنج قلوها😍 قصد بارداری