انجام دادم منم ایلامم و نگرفت البته برای تعیین جنسیت
سلام ، توی قسمت گفتگو براتون پیام گذاشتم عزیزم ،
من انجام دادم
اینجا دارم میخونم خانومایی که آیو آی کردن میگن دکتر به ما شیاف وکلومیفن، لتروزل، داد ولی دکتر من هیییچی نگفت فقط گفت ۲ روز استراحت مطلق ولی من کلا ۲ هفته رو استراحت مطلق کردم و دقیقا روز موعد پری شدم💔🥲
دکترم دوباره گفته فردا بیا برا آ یو آی دوم
دکتر به من فقط یه آمپول داد اونم ۱۰ ساعت زود تر
انجام دادم منفی شد
منم ماه قبل انجام دادم منفی شد
من انجام دادم دفعه سوم مثبت شد مراقبت خاصی نکردم قبلش قرص داد یه روز قبل امپول فردای امپول ای یو ای همون روز ای یو ای استراحت نسبی کردم از فرداش برگشتم روتین معمولیم فقط شیاف داده بودتا 12 روز شیاف گذاشتم همین
من انجام دادم ولی منفی شد
من 4بار تو مرکز انجام دادم ولی منفی شدن ،، از اول کیس آی وی اف بودم ولی اینا ای یو ای امتحان می کردن، در هر صورت اونا بهتر میدونستن، هر چی قسمتت پیش میاد نگران نباش انشالا مثبت شی جوجه تو صحیح سلامت بغل بگیری
من انجام دادم شیافامواستفاده میکنم سه روز اول استراحت مطلق بودم به بعد هرروزاومدم سرکاراما سبک کارکردم اذیت نکردم خودمو هرروز صبحانه موز و سیب خوردم ناشتا یک قاشق نشاسته گندم میخورم علائم امروز روز هشتم ای یو ای هستم تازه سینه هام داره سنگین میشه وقتی عطسه میکنم زیردلم دردمیگیره کسلم قرص اخرشبمم میخورم زیادهم استرس ندارم خودم پنج ماه پیش لاپاراسکوپی کرذم جفت لوله هاموبازکردن همسرم مورفولوژیش۲هستش منتظرم ده روزدیگه برم بتابدم….امید بخدا🥹
جانم عزیزم
استراحت کردم داروهامو سر موقع خوردم پزشکمعالی بود ادویه و چیزای گرم نخوردم
ولی منفی شدم 🥲
نمیخوام ناامیدت کنم ولی شانس گرفتن ای یو ای خیلی کمه
من انجام دادم ولی منفی شد
من ای یو ای کردم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.