۵ پاسخ

هیچی ولش کن خودش هروقت دلش بخواد میاد

من بعد از ۸ماه پریود شدم.همیطور شربت زرشک خوردم .یهو همون روز دیدم دل درد گرفتم و پریودی..تو نت زدم دیدم بخاطر شربت زرشک قائده اوره

ولی شربت زعفران یا آب زرچوبه صبح ناشتا بخوری یکم ورزش کنی راه میفته

به نظرم اول تست بده،
همین الان یه خانومی تو گهواره گفت شش ماه با ردار و نمی‌دونست

هیچی برو برای بچه بعدی🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان ``•پرنس •`` مامان ``•پرنس •`` ۱ ماهگی
مامان هاتف مامان هاتف ۱۵ ماهگی