۵ پاسخ

همون دولتیه فقط یکم امکاناتش بیشتره و یه مقداری شهریه داره

من دخترمواونجابردم پیش ومدرسه تا۶ اونجادارم ثبت نام می کنم نمونه دولتی هست ومدرسه خوبیه

دخترم تو هیئت امنایی درس میخونه
یکم هزینش بیشتره و رسیدگیش نسبت به مدرسه های دیگه بیشتره و معلماش خوبه
در کل زیاد فرق نداره تعداد دانش آموزاش هم که کم نیست بیشتر از ۳۰ نفره

اهابنظرتون خوبه وسرموثبتنام کنم؟

نه دولتی نه غیرانتفاعی بهتر از دولتیه

سوال های مرتبط