سلام می تونم تو فرنی یکم موز بزنم ؟؟

۹ پاسخ

ارههه

سپاس از همه دوستان ♥️♥️

من ازدیروزبه پیشنهاددکترش خیلی کم موز وخرما
قاطی فرنی دخترم میکنم
خرماروتوآب جوش میندازم بعدازچایی صاف کن ردمیکنم شیره اونومیریزم توفرنی بپزه

اره عزیزم

واسه موز خیلی حرف هست نمیدونم کدوم درسته والا

موز نده

بله عزیزم خرما موز بادام

من بعد از اینک پخت پوره موز قاطی میکنم میدم میخوره

بله میتونی

سوال های مرتبط

مامان نیهان کوچولو مامان نیهان کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی