۳ پاسخ

از ۳۷ هفته گذاشتم ۴۰ هفته و ۳ روز بدون درد رفتم بستری شدم اما به شدت برای نرم شدن دهانه رحم خوبه نمیدونم از شیاف بود یا قوت بدن خودم ۶ سانت بدون درد باز بودم

منم دهانه رحممو نرم کرده بود تند تند سانتا بالا میرفت
۳ سانت ساعت ۸ بستری شدم ۱۰ و نیم زایمان کردم

واسع من که نداشت

سوال های مرتبط