کیا بخیه شون لیزری بود راضی بودین؟

۴ پاسخ

واسه همه اکثرا لیزری میزنن البته تو خصوصی
دولتی رو نمیدونم دیگه چیکار میکنن
لیزری یه سبک بخیه است

من
اره خیلی

دکترت کی هست

اصلا لیزری دقیقا چطوریه مال من قبلی سزارین بود انگاری از داخل ریز دوخته شده بود و نخس هم در نیوردن گفتن خودش از بین میره همینطور هم شد

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام مامان آرسام ۹ ماهگی
مامان رُهام 🩵🦁 مامان رُهام 🩵🦁 روزهای ابتدایی تولد