۶ پاسخ

دختر خوبیه نگران نباش
الان پول چاقو چقدر میگیره؟

بله من راضی بودم فقط به شدت بعد زایمان از شدت درد داشتم به مرز فروپاشی میرسیدم😫

بله ماله منم همین دکتر عالیه با ارامش و انرژی مثبت قراره شنبه عمل کنه

منم دکترم ایشونه ب شدت راضیم ازش🥹😍😍 تا اینجای بارداریم مدیون ایشونم انشالله دخترمم ایشون ب دنیا بیارن🙏🏼🩷

عزیزم خانم دکتر چند میگیرن برا سزارین؟؟؟بیمارستان چند میگیره؟؟

من دکترم بودن ایشون خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان آراد💙 و آوین💗 مامان آراد💙 و آوین💗 ۱۳ ماهگی
مامان لی لی مامان لی لی هفته سی‌وهشتم بارداری