۴ پاسخ

دکتر به من گفت بی حسی هم برا سلامت مادر و هم بچه بهتره

بیحسی
من نه کمر درد داشتم نه سردرد
۸ ساعت سرمو تکون ندادم خیلی حرف نزدم بالشم نزاشتم

هرکس طاقتش یه جوره من خودم چون کلا از امپول میترسم و کمردردم قبل بارداری داشتم بی حسی نمیخوام بیهوشی میخوام انجام بدم پمپ درد بگیر حتما خیلی راحت میشی

الان فکر کنم بیهوشی انجام نمیدن

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد