من از طبیعی بدم نمیاد
ولی خب اورژانسی سزارین شدم نه میگم عالی بود نه بد
تا ۱۰ روز درد شکم خیلی داشتم سخت میتونستم راست کنم کمرمو ولی خب کم کم خوب شدم بد نبود
من خیلی راضی بودم فقط اولین بار که از تخت اومدم پایین درد داشت خیلی عالی بود واسم
من خوب بی حس نشده بودم
سردی تیغ رو حس کردم به خاطر همین از ترس سکته کردم تا آخر عمل گریه کردم
بعدش که رفتم تو بخش تا بی حسی پاهام دربیاد از کمر به پایین بی نهایت سنگین شده بود و کلافه کننده بود برام
اولین بار از تخت میای پایین سخته ولی تا قبل اون برای من سخت تر بود
من دو روز استراحت کردم روز سوم دیگه پاشدم کارامو کردم
در کل از انتخابم راضی ام
من به شدت اذیت شدم هنوزم خیلی اذیتم خیلی دارم زجر میکشم شکمم همش ورم کرده نمیتونم راست بشم🥺
منم خیلی راضی بودم درسته چند روزاول خیلی درد داره ولی از طبیعی بهتره واقعا
من راضی بودم واقعا البته به بنیه طرف بستگی داره من روز اول سرپا بودم فقط درد اول پاشدن از تخت داشتم بعد اوکی بود
من خیلی راضی بودم دروغ میگن نمیتونی زود از جا بلند بشی من زجر طبیعی بهم دادن خیلی سخت بود الان بعد از ۵روز هنوز واژنم با لگنم درد میکنه
اگ سوالی داری بپرس
من خیلی راضی بودم
هم دکترم بخیه هامو عالی زده
هم من کلا از طبیعی متنفر بودم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.