با ناراحتی قلبی و تپش کیا سزارین شدن راضی بودین

۲ پاسخ

من از سه تا دکتر زنان پرسیدم گفتن برا شما بهتره طبیعی باشه
من افتادگی دریچه قلب و برگشت خون دارم

من فشارم بالا بود استرس زیاد

سوال های مرتبط

مامان لی لی مامان لی لی هفته سی‌وهشتم بارداری