خانوما کیا با دکتر انبیایی سزارین شدن ؟ راضی بودین ؟؟

۲ پاسخ

من تعریف انبیایی رو خیییلی شنیدم خیلی دکتر خوبیه فقط،فکر کنم تا جای،امکان طبیعی انجام میده ینی سریع نمیفرسته سزارین

میخای سزارین کنی؟

سوال های مرتبط

مامان لی لی مامان لی لی هفته سی‌وهشتم بارداری