مامانای باردار شما هم ب همسرتون ویار پیدا کردین ؟؟

۱۸ پاسخ

نه اتفاقا وقتی پیشم نیست دیونه می شم سر دخترمم این طوری بودم دوست داشتم همش پیشم باشه وقتی نبود خیلی بی قرار بودم

من. تند تند میفرستمش حموم
بوسم نمیزارم بکنه یجوریم میشه😂😂

نه من بیشتر از قبل بهش وابسته شدم . دلم نمیخاد بره سرکار . همش دوس دارم بوش کنم

اره منم همش بهش میگم برو اونور بو میدی گناه داره دلم براش میسوزه ولی واقعا دست خودم نیست😅

نه والا...من ازش مثله کوآلا آویزونم..اون به من ویار پیدا کرده انقدر چسبیدم بهش🤣🤣🤣🤣

من به دخترم ویار دارم😭

آره من اصلن یک وضعیه

ن اتفاقا عشقم ب همسرم ده برابر شده

من داشتم صداش میکردم بالامیاوردم😂😫خداروشکرالان درست شده

خخخ من سرهردوتا اره همش میگفتم بو میدی نزدیک اومدنش ب خونه میشد حالت تهوع میگرفتم

شدیداااا تا الان ازش متنفرم دلم میخواد خونه نباشه نمی‌دونم چرا اینجوری شدم بیچاره ناراحت نمیشه میگم سمتم نیا

من بوی تنشو دوس دارم بود ادکلنشو نه

آره من سر پسرم از شوهرم اصلا متنفر بودم

بله بوی تنش حالمو بد میکنه مدتهاست پایین تخت میخابه

🤣🤣🤣🤣بلههههه

بله بنده خدابعضی روزا دوبار میرفت حموم
همش بو میداد دلم براش یکم سوخت.

نهههه

نه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری