۷ پاسخ

اره خواهرم اونم گفت از روتخت بد بلندش کردن وقت زایمان

من مچ‌دستم درد نگرفتن ولی دست چپم از مچ‌تا انگشت ها بی حس ،حس دستم برنمیگرده نمیدونم چرا

بله
من بعد از هر دو زایمانم به خاطر شیر دهی و بغل کردن بچه ها مشکل رو داشتم
التهاب تاندون مچ دست بود و امپول زدم و اتل بستم

من .... هم حین بارداری هم بعد بارداری ... لوپوس گرفته بودم نفهمیده بودم

مچ بند بگیر ازاینا که انگشت شصت داخلش میره و یه دونه ست واسه هر دوتا دست استفاده میشه

اره من،تنگی کانال کاپرال،تا هفت هشت ماهگی این بود اوضاعم میگفتم خدایا میشه بچه مو بدون درد و لذت بغل کنم،حتی رفتم عصب دستم و امپول تزریق کردم خدارو هزار مرتبه شکر خوب شد

مچ دستم خودبخود در می‌ره می‌شکنه ترک میخوره نه تنها دست کل اعضام از نوک پا بگیر تا گردن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی