۱۷ پاسخ

متنفرم از دورانی که توش زندگی میکنیم متنفرررررر

تا وقتی که کالابرگ خرداد را بخوان بدن میشه ۷۵۰
😐😐

سلام دوستان🌱
من در اپلیکیشن بله کانال حراجی لباس بچه راه اندازی کردم خوشحال میشم وارد کانالمون بشید.
از سایز یکی دوسال دارم تا ۱۲.۱۳ساله.سایز ۴۰تا۶۵.
قیمتهامون واقعا عالیه💯 همگی از ۲۵۰ تا ۵۷۰ تومان.
لطفا برای ورود به کانال یا به آیدی در بله پیام بدین عضوتون کنم یا
لینک رو کلیک کنید وارد بشید.

آیدی جهت ثبت سفارش:@Vihanshop2

لینک کانال جهت معرفی و عضویت👇
https://ble.ir/Vihanshop1

الهی خیر و بهره نبینن شوهر منم الان یکی اورد شده ۸۵۰ تومن

بخاطریکه اظافه وزن نگیریم گیرونش کردن 😑😑😑🙁🙁

یه زندگی ساده شده ارزو برامون

حالم از همه چی بهم میخوره ،یعنی همه چیاااااااااا

امروز شوهرم گرفته کیلو ۵۰۰ دو کیلو شده ۱ تومن میگم دیگه نخر میگه مگه میشه تو بچه شیر میدی نخوری منکه خیر اس تا آخر سال میشه ۲ تومن خدا خودش رحم کنه سر مردم

اوففف نگو که حسرت همه چی تو دل ما موند من یه مدته میخام یخچال بخرم نمیتونم یخچال ده تومن پارسال شده ۵۰ تومن یخچال دست تو آشغال که مردم خودشون با پنج تومنم نگرفتن الان دیوار گذاشتن ۲۵ تومن ۶۰ ۱۰۰ تومن چخبره واقعن خود مردم هم به هم دیکه رحم نمیکنن 🥺🥹

یا خداااا😭😭

امروز داشتم به شوهرم میگفتم ما فقط تلا‌ میکنیم زنده بمونیم ،خدارو شکر گسرم کوچیکه متوجه نمیشه این روزای بدو تلخ تر از زهر مارو

من دیروز گرفتم ۴۵۰

😱۵۵۰؟
یا خدا
پریروز ۴۷۰ بود

قبل عید ۱ دونه گرفتیم دیگه هیچ‌نگرفتیم همه چی افتضاحههه
بزور نون میگیریم 🤦🏻‍♀️
چی بگم والا ن ماهی ن گوشت ن مرغ میتونی بگیری
حالا خودمون هیچ بچهامون چی چی میخای بپزی بدی

من دیروز خریدم ۳۵۰

وای جدی زلیخا ..خدایا تا دیروز خانمها میگفتن ۴۵۰امروز ۵۰۰شد؟؟منم خیلی وقت نگرفتم آخرین بار۳۸۰بود گرفتم

واي اره بخدا منكه رواني شدم از بسسسسس فكر ميكنم اخر چي ميشه الانكه واقعا داريم جون ميكنيم يعني قراره همينجوري بمونه☹️

سوال های مرتبط