من 7 صبح انداختم 4 .5 پخت باید بعد پخت سری بسته بندی کنی سفت نشه صبح بنداز عصر پخت سرد شد بریز قالب
هیچی نزن داخلش بعد پختم اصلا بو نداد
من اب ریختم دوتا پیاز انداختم پخت بعد اگه ابش زیاد غلیظ نشد گوشتاش داخلش میکس کن یا ام گوشتاش جدا بزار غذاش بنداز
ازمن میشنوی هیچی قاطی نکن
فقط خود قلم بشور بریزتوقابلمه یه بارکه جوش اومد ابش دوربریز دوباره بشورش اب بریز بزار بپزه
زیرش کم کن که ساعت هاباشه
ابش که کم شد هیچی توش بود از صافی رد کن اونارم له کن بریز بزار تویخچال خودشو بگیره بعد برش بزن بسته بندی کن
قبل اینکه اینکاراروکنی روغن روشو جداکن برای خورشت خودتون
قلم رابده برات خورد کنن دوقسمتی یابیشتر باشه بهتره بعد ابش کن بزار 2تاقل بخوره ابش رابریز تابوی زهم نده بعدم بازردچوبه و کرفس و پیاز بزارتابجوشه ابش رازیاد بگیر تابه مدت 24ساعت بپزه اگر توقابلمه میزاری ولی اگر توی زودپز میزاری بزار12ساعت بپزه اینطوری کاملا یه اب قلم مقوی ولعاب دار داری که حسابی خوشمزه است
قلمو پیاز اب زرد چوبه هویج بزار تو قابلمه بزرگ تا صب بپزع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.