سلام مامانا شیرخشک پری نان استفاده میکنید؟

۲ پاسخ

اره من ب پسرم دادم عالی بود حساابی وزن داد بهش بر بچه های نارسه اونایی ک وزنشون کمه و فقط تا زمانی باید استفاده بشه ک بچه ۳ کیلو بشه

من نان ۱ استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی