سلام مامانا شیر خشک نان 1 تا چن ماهگی استفاده میشه؟

۴ پاسخ

سلام خانما شیرخشک گیگوز تا چندماهگی استفاده میشه؟ کسی استفاده کرده؟ خوبه؟ من از بدو تولد تا الان استفاده میکنم

تا ۶.

تا ۶ ماه

تا۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان منّان و مائده مامان منّان و مائده ۲ ماهگی