کسی شیر خشک پری نان استفاده کرده؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم این شیرخشک خوب بود وزندهی داشت؟

من ک ب دخترم دادم شب اول بعد شیر خودمو بالا اورد
نمیدونستم باید زیاد فاصله بدم بین این دوتا
با شایدم کلا این بهش نمیسازه
باز دیشب بهش دادم ۳۰ سی سی با شیشه شیر خورد
شیر خودمو یکی دوساعت فاصله انداختم بهش دادم
تازگیا بالا میاره دیشب ابکی بود نگرانم نمیدونم چرا اینطور میشه
یا نمیدونم شاید اولش اینطور

نان سنگینه و با گوارش بچه سازگار نیست برای بعضی ها یبوست میاره

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی