اره من استفاده میکنم عالیه
نان خیلی سنگینه .برا ۱۰ روزگی مناسب نیس.
ببلاک .اپتامیل.. ترویتال این سه تا سبک هستن..گاها گیگوز هم میگن خوبه.. ولی درکل مونده به کدوم بچه چی میسازع.من خودم سردرگمم
اره پسر من میخوره خیلی خوب بود براش روزا معمولیشو میدم شبا کامفورت برا کولیک نشه
به بعضی از بچه ها میسازه برابعضی ها ن در کل شیرخشک سنگینیه برا بچه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.