۴ پاسخ

اره من استفاده میکنم عالیه

نان خیلی سنگینه .برا ۱۰ روزگی مناسب نیس.‌
ببلاک .اپتامیل.. ترویتال این سه تا سبک هستن..گاها گیگوز هم میگن خوبه.. ولی درکل مونده به کدوم بچه چی میسازع.من خودم سردرگمم

اره پسر من میخوره خیلی خوب بود براش روزا معمولیشو میدم شبا کامفورت برا کولیک نشه

به بعضی از بچه ها میسازه برابعضی ها ن در کل شیرخشک سنگینیه برا بچه ها

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۲ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی