۴ پاسخ

من اسپری می زدم مرتب

اسپری بینی میدن سدیم کلراید

پوآر بینی خوبه و من دخترم اینطور بود دکتر اسپری بینی داد

عزیزم از دکتر بپرس پوآر بینی هم خوبه

سوال های مرتبط