نظرتونو راجع به آیودی میگید کسایی که گذاشتن

۴ پاسخ

من راضیم
حداقل از رابطه لذت میبری
استرس کمتری داری

من دارم عالیه خیلی راضیم

من گذاشتم باوجودش باردارشدم😂چی بگم خواست خدابود بچه ای که خدابخاد بیاد میاد نمیشه جلوشو گرفت الانم کاندوم استفاده میکنیم

من گذاشتم خیلی راضیم

سوال های مرتبط