۳ پاسخ

ته بابا از یه معاینه هم راحت تره

اصلا نیست عزیزم راحته برو

هر چقدر هم سخت باشه ولی حتما برو پشت گوش ننداز من میخواستم این ماه برم ک تست زدم مثبت بود

سوال های مرتبط

مامان A"R"DA مامان A"R"DA ۲ سالگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی