۴ پاسخ

من شنبه گذاشتم
توی پریودی ام گذاشتم

یه مدل هورمونی هست نیاز ب پریود بودن نداره

سلام منم گذاشتم خیلی خوبه

یه دستگاه کوچک داخل رحم می‌زارن بله چون دهانه رحم باید باز باشه

سوال های مرتبط

مامان A"R"DA مامان A"R"DA ۲ سالگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی