کیا اینجا آیودی گذاشتن؟؟

۴ پاسخ

من دارم وخیلی راحتم باهاش

من ۷ماه داشتم اینقدر عفونت و درد خونریزی داشتم رفتم درش آوردم اینقدر راحت شدم بزرگ تریم اشتباه زندگیم بود

من میخواستم بزارم ترسیدم الان فکر کنم وا دادم بدبختم عقب انداختم

مننننن

سوال های مرتبط

مامان A"R"DA مامان A"R"DA ۲ سالگی