حالا من سوالم اینه بد نیس انقد بچه بغل کردن اگه ی نفر باردار باشه
البته من چون بارداریم استراحت مطلق بود هرکاری بعید میدونم
من از متخصص پرسیدم تا ۶ ماهگی بارداری یعنی سه ماهه دوم مینونی به بچت شیر بدی،چلی از اول باید مکمل های مخصوص بارداری بخوری
باردار بودی اطلاع بده😂
عزیزم تقریباً تا سه چهارماه میتونی بدی میگن نگران نباش
مم دیشب علائم بارداری داشتم امروز پریود شدم😄
از شیر باید بگیری اگ فک میکنی بارداری شروع کن
شیرخشکیش کن
باید از شیر بگیری، شیرخشک بدی
بارداری؟
باید از شیر بگیری
باید از شیر بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.