اگه من باردار باشم بعد شیر میدم بچه ام باید چیکار کنم؟؟؟

۱۱ پاسخ

حالا من سوالم اینه بد نیس انقد بچه بغل کردن اگه ی نفر باردار باشه
البته من چون بارداریم استراحت مطلق بود هرکاری بعید میدونم

من از متخصص پرسیدم تا ۶ ماهگی بارداری یعنی سه ماهه دوم مینونی به بچت شیر بدی،چلی از اول باید مکمل های مخصوص بارداری بخوری

باردار بودی اطلاع بده😂

عزیزم تقریباً تا سه چهارماه میتونی بدی میگن نگران نباش

مم دیشب علائم بارداری داشتم امروز پریود شدم😄

از شیر باید بگیری اگ فک میکنی بارداری شروع کن

شیرخشکیش کن

باید از شیر بگیری، شیرخشک بدی

بارداری؟

باید از شیر بگیری

باید از شیر بگیری

سوال های مرتبط